Shelly.si je spletna trgovina katero upravlja podjetje WayteQ Adria d.o.o., Ljubljanska cesta 13D, 1236 Trzin.
Prosimo vas, da pred nakupom natančno preberete in upoštevate Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da NE uporabljate zgoraj navedene spletne trgovine. WayteQ Adria d.o.o., Trzin, si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani SHELLY.SI kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam svetujemo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Cene
Vse cene v spletni trgovini SHELLY.SI so navedene v EUR in vključujejo tudi davek na dodano vrednost (DDV), razen kjer je napisano, da cena DDV ne vključuje. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih 15 dni oziroma do razprodaje zalog.
Dobavni rok
Spletna trgovina SHELLY.SI se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v čim krajšem roku, predvidoma v 2 do 5 delovnih dneh. (razen če pri izdelku ne piše drugače) Po oddaji naročila boste prejeli njegovo potrditev, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.
Dostava ali prevzem
Blago dostavlja paketna služba Pošte Slovenije ter podjetja GLS. Dostava je možna tudi s strani kateregakoli podjetja, ki se ukvarja s prevozi. V primeru, da v času dostave niste dosegljivi na naslovu, ki sta za dostavo navedli v naročilu boste obveščeni o terminu ponovne dostave ali pa vas bo pošiljka čakala na najbližji pošti. V primeru večjih naročil, pa se bo dostavljalec dogovoril z vami o času dostave. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Predvideni rok dostave je 2 do 5 delovnih dni. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Po predhodnem dogovoru je mogoče naročeno blago prevzeti tudi osebno na sedežu podjetja.
Varovanje podatkov in zasebnost
Podjetje WayteQ Adria d.o.o., Trzin se zavezuje skrbno varovati podatke o kupcih (osebne podatke, podatke o nakupih), ki jih pridobi na spletnem mestu SHELLY.SI in zbrane podatke uporabljati izključno za izvedbo nakupov. Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim osebam.
Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini SHELLY.SI je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev naše spletne trgovine.
Odgovornosti
WayteQ Adria d.o.o., Trzin se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa WayteQ Adria d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani SHELLY.SI
Plačila
Sprejemamo naslednje načine plačil:
- Nakazilo na transakcijski račun po predlogi, ki vam jo pripravi spletna trgovina
- S kreditnimi karticami Maestro, Mastercard in Visa
- Pri osebnem prevzemu je možno tudi plačilo na obroke s kreditnimi karticami Maestro, Mastercard in Visa
- Po povzetju
- Preko spletne banke PayPal
Nakazilo na transakciji račun
Blago lahko poravnate na transakcijski račun po predlogi, ki jo prejmete na vaš elektronski naslov in vam jo samodejno izdela spletna trgovina. Veljavnost izdelane predloge je 5 dni od izvršenega naročila. V primeru, da vašega plačila v petih dneh po izvršenem naročilu ne bomo prejeli na naš TRR bomo smatrali, da odstopate od pogodbe in bomo naročilo preklicali. Za dokončno potrditev naročila smatramo rok ko znesek v višini naročila prejmemo na naš TRR račun. Dan po prejemu plačilu začne teči tudi dobavni rok.
Plačilo po povzetju
Blago plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago.
S kreditnimi karticami (pri osebnem prevzemu tudi na obroke)
Blago lahko plačate s kreditnimi karticami Visa, Visa Electron, MasterCard in Maestro. Procesiranje kartic nam omogoča podjetja Bankart Slovenija. Naročeno blago je pri osebnem prevzemu mogoče plačati tudi na obroke.
V primeru suma zlorabe pri plačilu s plačilnimi karticami si pridružujemo pravico do dodatnega preverjanja istovetnosti osebe, ki je transakcijo izvedla ter o pravici razpolaganja s plačilno kartico. Novi sistem spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVV kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.
Preko spletne banke PayPal
Nakazilo na naš transakcijski račun lahko izvedete tudi preko spletne banke Paypal. Koncept plačevanja preko Paypal-a velja za zelo preprostega, tako da na internetni strani paypal.com odprete svoj osebni Paypal račun. Za plačevanje preko Paypal morate biti imetnik elektronskega naslova in ene izmed kreditnih kartic: Visa, Mastercard ali American Express. Ta koncept plačevanja je zelo varen in enostaven.
Za potrditev vašega računa bo PayPal opravil manjšo transakcijo. V opisu transakcije boste na vaši banki našli kodo, ki jo vnesete v aktivacijski sistem podjetja PayPal. Po verifikaciji boste lahko opravljali nakupe. Rok potreben za verifikacijo je tja do 7 dni. Plačevanje preko PayPal je eden varnejših na internetu, ker vaših podatkov o kreditni kartici ne dajete prodajalcem. Podatke o vaših karticah ima le podjetje PayPal, ki je registrirano kot banka v EU, ki ima te podatke visoko zaščitene (kot veljajo pogoji za banke), tako da ste lahko prepričani v varnost nakupa. PayPal ima tudi razvit nadzor nad trgovci in kupci tako, da vaše plačilo ni ogroženo v nobenem primeru. Plačilo izdelkov je na naši strani zelo preprosto. Ko potrdite naročilo izberete možnost plačila preko PayPal-a in preusmerjeni boste na stran v lasti PayPal-a. Pri preusmeritvi se bodo prenesli vsi potrebni podatki za izvedbo transakcije oz. plačila naročenega blaga. Vpišete se v vaš račun PayPal in potrdite plačilo. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo plačila tako s strani PayPal-a kot nas.
Garancija
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile.
Naročila
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri WayteQ Adria d.o.o.. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi podjetja WayteQ Adria d.o.o. (dostop osebno ali po telefonu). Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.
Postopek nakupa - sklenitev pogodbe
Izbor artiklov - oddaja naročila kupec izbere artikle, ki jih želi v košarici ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v "arhivu" na strežniku ponudnika.
Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
Dobava izdelkov
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 4 tedne po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali telefonu. Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili ter garancijskim listom.
Pritožbe in spori
WayteQ Adria d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. WayteQ Adria d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem WayteQ Adria d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01/564 12 11 ali po elektronski pošti na info@shelly.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@shelly.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
WayteQ Adria d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si WayteQ Adria d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi WayteQ Adria d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
WayteQ Adria d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Vračilo blaga
V primeru, da želi kupec odstopiti od pogodbe iz kakršnega koli razloga, mora to pisno sporočiti prodajalcu v roku 15 dni na spodaj navedeni naslov ali po e-pošti: info@shelly.si. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po prejemu blaga. V kolikor kupec odstopa od pogodbe po prejemu blaga, mora prodajalcu blago vrniti v roku 30 dni po poslanem pisnem sporočilu odstopa od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegov količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec vrne kupnino najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Blago se lahko vrne osebno ali po pošti na naslov:
WayteQ Adria d.o.o., Ljubljanska cesta 13D, 1236 Trzin
POMOČ
Kupec dobi dodatne informacije in pomoč:
- preko elektronske pošte: info@shelly.si
- na telefonu št.: +386 (01) 564 12 11 (od ponedeljka do petka, od 08-18. ure)